Vanaf 1 januari 2022 verzorgt VVE Beheer Amsterdam (VBA) ook het technisch beheer voor VvE Zondag. Dat betekent dat reparatieverzoeken, die niet door de huismeester opgevolgd kunnen worden, door VBA worden uitgezet naar een extern bedrijf. Voor technische klachten aan het casco of de gemeenschappelijke ruimte kun je VBA als volgt bereiken:
- Via het servicenummer 020 520 90 99. Buiten kantoortijden kan hetzelfde nummer gebruikt worden voor het melden van spoedeisende klachten. Je wordt dan automatisch doorgeschakeld naar een 24-uur service (meldkamer).
- Via de website www.mijnvba.nl (niet spoedeisend). Gebruik hiervoor je inloggegevens voor mijnvba. Via het menu en het tabblad gebouwbeheer kun je reparatieverzoeken indienen. Deze worden in overleg met het bestuur in behandeling genomen.
Omschrijf je klacht en de locatie van de klacht zo goed mogelijk, opdat de juiste partij zo zorgvuldig mogelijk aangestuurd kan worden. Dat scheelt tijd en extra kosten.